Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 grudnia 2017

Świąteczny prezent

Tak jak obiecałam tu są 3 krótkie gierki zaprogramowane w scratchu. Fajnie było tak spróbować zrobić kilka programów w kilka dni. Trzeba było się zmotywować i usiąść do tego komputera, ale skończyłam i właściwie wyrobiłam się z terminem :) A i jeżeli w jakiejkolwiek grze będą błędy będę wdzięczna za zgłoszenie ich, żebym mogła ewentualnie poprawić skrypty. Z góry dziękuję.

Pierwsza gra to zbieranie prezentów. Miska podąża na kursorem. Od 50 zebranych prezentów wzrasta poziom trudności. Miłej zabawy :)
Jeśli gra nie wyświetla się na blogu lub wystąpiły inne problemy kliknąć Tutaj



Kolejna gra to taki flappybird (chyba każdy zna). Do skakania używamy spacji. Jak zawsze tylko jedna skucha. Przyjemnej gry.
 Dodatkowy link Tutaj


I przykro mi to mówić, ale blogger nie zaakceptował 3 gry, dlatego daję tylko link do wersji na moim profilu na stronie scratch'a

https://scratch.mit.edu/projects/194090671/
 

Ogólnie mam nadzieję, że gry się podobają i kto wie może przygotuję coś jeszcze na nowy rok...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz